18 Kasım 2015

Feridun Duzagac - Biçare ~ Şarkı Sözleri ~ Dinle


Feridun Duzagaç  Biçare şarkı sözleri

Vurdum gitarımın tellerine
Biçare düşmüşüm ben ben ellerine
Ellerine, Bir yarım aklım kalmış
Hattan çıkmış, sana kaybeden
Onuda vermişim ben, Ben Ellerimle

Hangi körelmeyi meyhanesinde
Kim bilir ne düşler koruyorsun
Benim gönlüm sarhoş
Geceler Uykusuz, Vuruyor, Öldürüyorsun

İster at beni aklının ta dibine ta dibine
Bilirsin, işlemişim ben içime
Sen içime, Biz için bir çare
Aç kolların, Sar kolların Bedenin Bedenime

İstersen gel ölelim sen masalsın
Hayat hikaye,
Her dolunay sözün vardı
Yollarında gözüm kaldı

Benim gönlüm sarhoş
Geceler Uykusuz, Vuruyor, Öldürüyorsun

Vurdum gitarımın tellerine
Biçare düşmüşüm ben ben ellerine
Ellerine, Bir yarım aklım kalmış
Hattan çıkmış, sana kaybeden
Onuda vermişim ben, Ben Ellerimle

Hangi körelmeyi meyhanesinde
Kim bilir ne düşler koruyorsun
Benim gönlüm sarhoş
Geceler Uykusuz, Vuruyor, Öldürüyorsun

İster at beni aklının ta dibine ta dibine
Bilirsin, işlemişim ben içime
Sen içime, Biz için bir çare
Aç kolların, Sar kolların Bedenin Bedenime

İstersen gel ölelim sen masalsın
Hayat hikaye,
Her dolunay sözün vardı
Yollarında gözüm kaldı

Benim gönlüm sarhoş
Geceler Uykusuz, Vuruyor, Öldürüyorsun

Feridun Duzagaç  Biçare şarkısı dinle

Feridun Duzagac - Biçare ~ Şarkı Sözleri ~ Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder