17 Kasım 2015

Ebru Gündeş Unutamam Canlı Performans ~ Şarkı Sözleri


Ebru Gündeş birçok şarkısı ile çok dinlenenler arasına girmiştir.Bulunduğumuz son günlerde de canlı performans olarak seslendirmiş olduğu unutamam şarkısının videosu en çok izlenen videolardan olmuştur ve biz bu videoyu şarkı sözleri ile birlikte sayfamıza ekliyoruz. Ayrıca bu ilk videodan sonra Ebru Gündeş'in en çok dinlenen şarkılarının yeraldığı liste kendiliğinden devam edecektir iyi dinlemeler....

Ebru Gündeş Unutamam şarkı sözleri
Unutmadım unutamam
kara sevdam merak etme
yaşamaksa yaşadım lakin
canımın çoğu kaldı sende
pişmanmıyım asla
güzelleştim yasla
sevmedimmi sevdim evet
senden sonra ihtirasla

ama benim ciğerim yanar
ten oyalanır can kanar
iki gözüm iki çeşme
haberin yok içerime içerime akar


Ebru Gündeş unutamam canlı performans ve popüler şarkılarını dinle;


Ebru Gündeş Unutamam Canlı Performans ~ Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder