01 Kasım 2015

Beyaz Hayatı Tesbih Yapmışım Sallıyormuşum Şarkı Sözleri Dinle


Beyazıt Öztürk uzun yıllardır şovmenlik yapan sanatçılarımızdan

biri ve son zamanlarda Beyaz Show programında kısa şarkılar seslendirilmekte. Son olarak Bekarlar korosundan Hayatı Tesbih Yapmışım isimli şarkı videosuyla sunuldu. Ekim ayının sonundaki bu günlerde Türkiye de en çok izlenen bu videoyu ve şarkı sözlerini bizde sayfamıza ekledik, bakalım ne deniliyormuş;

İyiki geldiniz dostlar aklım karıştı
Analar gaz verdikçe içim sıkıştı
Yaşıtım şovmenler çoluk çocuğa karıştı
Ben yapamam nikah mikah, ne de balayı
Bu işin en zevkli kısmı DAMAT HALAYI...

Hayatı tespit yapmışsın, napıyormuşuz?
Aman usta sakın gaza gelmiyormuşuz
El ayak tutarken, accık gün görek
Bize erken, altın günü, kısır ve börek
Hem bekarız hem sultanız niye evlenek?

Koltukta uyuyakalsam kalkan kaşından
Hiç hazzetmez eşim dostum arkadaşımdan
Ayırmaya kalkar beni Beşiktaş'ımdan
Söylesene,söy...

Dur dur be abicim bu kadarla kalsa iyi

Plazmanın üstüne dantel giydirir
Bıçağın ucuyla elma yedirir
Pofuduk terlik pijama ömür geçirtir

Ben yapamam nikah mikah
Ne de balayı
Bu işin en zevki kısmı DAMAT HALAYI

Onu bunu bırakın derbi nasıldı yahu
Van Persie de iyi de adamım Fernando

Abi ben Kartallıyım
Bende cimbomluyum

Hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum
Sezonluk kombineye aşık olmuşum
Ev hayatı şimdilik bana göre değil
Mutluluğu meşin yuvarlakta bulmuşum
Mutluluğu meşin yuvarlakta bulmuşum

Beyaz Hayatı Tesbih Yapmışım Sallıyormuşum Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder